Pratdag!

Hej! idag var jag i sickla med Katja och Fanny, haha vi hade typ snacka dagen! asså först gick vi runt och kollade lite sen så gick vi och satte oss utomhus och pratade i typ en timme sen försvann solen och då gick vi in i gallerian och pratade en halvtimme eller 45 min och sen gick vi till ica för att ööh hitta vår bild/syslöjds lärare som jobbar där ibland xD men vi hittade henne inte så ví gick och satte oss på en bänk och pratade ännu mer! xD haha SNACKA om att vi hade mycket att SNACKA om ;) 

men just nu tror jag att jag ska sova klockan är 00.43 vad snabbt jag blev trött då ;) haha man blir trött av att prata hela dagen :P 
 aja inget intressant inlägg det är väll antadligen lika ointressant som alla andra inlägg jag gör! men ni måste inte läsa dom det är erat val ;)


eeh fundera att börja på cheerleading till hösten? måste slagit mig i huvudet men det är värt en chans då kanske jag slutar vara så lat xD fast nee ett av mina motton är och kommer alltid vara: JAG LEVER ETT ENKELT LIV :D 

men asså jag kan inte börja med gymnastik i'm too old ;) så asså det är det enda valet jag har om jag vill lära mig volter och skit,men katja ska också börja ELLER HUR KATJA!? :) 



Kommentarer
Postat av: katja

haha vi får se fv, om du börjar på break dance ;)

2011-04-10 @ 18:23:46
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0