So filmen

Hej idag  var det fett chill i skolan på rasten var hela klassen ute och typ hängde lite här och där på skolgården :P Jag kommer inte på något mer typ...vår No lärare var galen som vanligt xD
Men sen efter skolan så gick jag och ronja hem till katja(men katja såklart) och vi satt och tog det chill i soffan och kollade på vår So film vi filmade i höstas, hahah det var sjukt kul faktist vi kollade massa roliga bloopers och bakom kulisserna videos xD Och så gjorde vi smoothies!
Just det om det var någon som kollade talang ikväll så kanske ni såg en liten blond flicka som spelade piano, för hon är hannas lilla syster! Asså jag var inte alls beredd på det så jag ligger i sängen och halv kollar sen så ser jag henne sitta där och spela jag får värsta chocken och börjar skrika i hela huset HANNAS LILLASYSTER ÄR PÅ TALANG!!! xD men hon är hur bra som helst! Hanna också :)

men nu ska jag sova är fett trött!

men här har ni videon med hannas lillasyster elin! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0