This sucks! magsjuk på påsklovet

Hej! är väldigt irriterad för idag skulle jag gått på aishas fest men så under natten började jag må illa ,ont i lederna och i magen och så började jag dröma konstiga drömmar, sen vid typ 7 stod jag inte ut längre då sprang jag till mittt badrum och jaa ni vet det där man gör när man mår väldigt illa!
asså det är så jäkla äckligt! så det var bara att avboka att gå till aishas fest :( jag hade längtat efter det!
istället låg jag i sängen och stirrade ut i fönstret (katja style) jag kände att jag inte kunde göra något på ett tag, och ingen var hemma förutom isolde, som satt och sjöng uppe i vardagsrummet väldigt glatt! -.-

så min dag har ju inte direkt varit den bästa,att det ska hända EXAKT på påsklovet EXAKT samma dag som aishas fest! -.-
men jag kan säga en sak till katja: du har räddat en del av min dag! har inte berättat det men två av mina bästa spellistor raderades förut på spotify kom åt nån knapp typ och det var ungefär 200 låtar på båda listorna! men hon skickade sina spellistor till mig och vi har ganska lik musiksmak iaf i lugna låtar så nu har jag fyllt på min lugna låtar spellista på nytt som var till bra användning idag! :D och till aisan: din musiksmak är sjuk! gillade typ 2 av 50 av dina låtar som katja skickade xD

men nu ska jag kolla en riktigt töntig tonårsfilm! bring it on :P hahaha xD


höhö kulig vah!

Kommentarer
Postat av: Aisan

Den e ju bäst xD!!

2011-04-20 @ 10:09:54
Postat av: FV

haha saajk! xD asså alla låtar du skickar till mig lägger jag till på min crazy music lista :P

2011-04-20 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0