utvecklingssamtal

Hej! idag var det första dan i skolan, den var väll bra inget specielt direkt ;) på dansen fattar jag inte riktigt vad vi gör nu?? xD (fråga till profilarna varför dansade vi sevianaz(??) igen) men sen hade vi träslöjd den gick segt jag pratade typ bara xD sen efter profilen skulle jag ha utvecklingssamtal klockan 5 så innan det gick jag med Jonathan och Mateusz till ica och dom var onyttiga och köpte läsk och mineralvatten som är äckligt xD jag tvingade Mateusz att bränna upp en trägrejs från träslöjden! haha that made my day, ELD! xD

Men utvecklingssamtalet gick faktist bra?! xD haha trodde petra skulle klaga på matten eller något men nee det vara gammalt snack om att jag ska jobba i matte boken varje dag? -.-haha men mamma och petra satt typ garvade åt vår klass att  vi inte kunde något om påsk dagarna och sånt som vi pratade om idag?? xD 
haha men hur som helst gick det bra :P   


hahaha kommer ihåg förut när jag alltid skyllde på aisan när det var något hon inte gjortxD alltid när jag sa DET VAR AISAN! så svarade hon alltid lika förvånat: VAH?! xD


Kommentarer
Postat av: katja

Jag tror inte du var där när hon sa det, eller så lyssnade de inte :P men vi ska dansa den igen på Nybrokajen konserten :)



Hahah den där bilden asså xD du hade tänk att göra en grupp på facebook och skriva : Alla vi som alltid skyller på Aisan xD ahaha och så skulle du ha den där bilden xD haha

2011-04-27 @ 22:17:05
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0