vadå är jag slav eller?

Hej idag känner jag mig som en slav! varför? jo för att Daniel(min extrapappa) passar på att bli lite extra lat när mamma åker på nån jobb resa, den värsta gången var nog när hon åkte till Spanien med jobbet (nån jobbgrej) och då blev jag slav en hel vecka! jag fick plocka ur diskmaskinen varje dag!  :( tur att mamma bara är i skåne just nu! hon kommer hem imorn och då kommer han helt plötsligt kunna plocka ur diskmaskinen själv! :O wow! (hahah jag är så jäkla lat! det är bara därför xD) 

just nu ligger jag i sängen och försöker tvinga mig upp så jag kan skriva om en upptäcksresande! TRÅÅÅKIGT! -.- skulle gjort lite mer igår om jag inte råkat "hjälpa" henne med läxan! haha vi skypade och båda skrev om en upptäcktsresande så blev det lite så här:

Queen: Det finns ju ingen fakta om Megellan!!!
Jag: men har du inte det där pappret om honom?
Queen: nej jag har inte den...
Jag: ööh men det finns väll ändå nån fakta om honom på wikipedia?
Queen: neej.....men du kanske kan läsa texten på pappret som du har, för mig?
Jag: jaha visst!
 
så börjar jag läsa texten för queen så hon kan skriva det i sin text, men upptäcker senare att jag helt plötsligt också sitter och ändrar meningarna åt henne så hon slipper det själv!


lite senare! jag har helt glömt bort min upptäcktsresande text och har nu benen på skrivbordet lutar mig bakot på minskrivbordsstol och målarnaglarna samtidigt som jag gör queens läxa! xD det konstiga var också att det var mycket enklare än min egna läxa?! haha!

men nu säger den tillfälliga slaven hejdå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0