7 måndader kvar!

Hej, ush är hemma nu! Vill inte vara här blir så deprimerad av Sveriges väder! På Kreta har det varit soligt, varmt och huuuur bra som helst! Ni fattar inte hur skönt vi hade det!
Jag kommer saknar ALLT där! Även fast jag säkert åker tillbaka dit nästa år så känner jag att jag vill dit nuuu!
Nu kommer skolan börja, vår skola suger nu! Vi får betyg, det blir höst,kallt, gå upp tidigt, läxor, vardagsliv!
Skiiit tråkigt ju!    Utan sol blir jag deppig! och jag måste ha något att vänta på om jag inte har det känner jag ingen mening att leva typ?  Men jag har iaf något bra att vänta på nu! Mamma har boka resa till Thailand! :D <3
hahah fast det är om 7 måndader -.- 10 mars! I två underbara veckor!
Men vi har köpt två nya kaniner :) Eller vi får typ ta hem dom om 3 dagar, för dom är så smååå <3

Hur som helst sköna människor vi träffat på baren, Och vet ni! Jag och Katja gick ut på stan vid kanske ett på natten för att kolla om några affärer var öppna och då kommer vi till en trång gränd då går det förbi två skumma gubbar och den ena taffsar på min rumpa! pedofil asså!
Fick värsta dampen!
Men igår(lördag) så tog vi båten ut och badade och snorklade och då hittade vi en bläckfisk :D Vi fotade med den och så! ;)

Men jaa det kommer iaf bilder sen och när vi dök och så!
Har mer att berätta sen ;)
vi ses

har lite bilder som jag tog med mobilen





baren :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0