Åkte iaf!

Hejj! Jag åkte iaf! Eller jag kan inte direkt säga att det blev någon FDklassträff, Men jag träffade ändå ganska många från klassen och några som då slutat ;) Och några kompisar till mina kompisar :P
Men först var det typ skit tråkigt jag tänkte faktist åka hem men sen kom queen och hennes kompis :) Så det fick mig vara kvar och att vi sen skulle på the voice konserten!
Det var det bästa vi stod typ i mitten bland alla tusen ungdomar!
Lite jobbigt var det eftersom så fort det blev en bra låt hoppade alla runt och då klämdes man plus att det var två idioter som var helt störda dom hoppade runt med flit sjukt mycket!
Men efter ett tag blev det så kvavt att stå där och jag hade inte ätit eller druckit något på hela dagen så jag kände mig lite yr, så jag Queen, Sagis och Ronja gick ut ur hela publiken och då köpte jag något att dricka, sen kände jag att jag inte hade lust att tränga mig igenom alla igen! (sjuuuka mängder folk)
Så Queen åkte hem och jag åkte med Sagis hem! :P
Men det var ändå kul idag med The voice konserten nästa gång ska jag nog äta och dricka innan!
Men det här var sista kvällen som en fri och lycklig människa på måndag åker vi alla tillbaka till helvetet!
ska bli skönt när man går ut grundskolan! <3 Fy fan vad jag inte kommer palla med 2 år till i grundskitfängelset!

yeye vi ses!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0