angelina ballerina <3

Hejj! <3 Idag så gick vi upp på hammarbybacken! Det var ganska kul vi tog massa bilder och lyfte upp varann så vi kunde ta tag i liftarna ;)
Sen gjorde vi ju lite annat i skolan! Efter skolan gick jag hem till Aisan vi satt och kolla massa kuliga videos och bloggar ;)  

yeye tänkte berätta att jag och queen ska börja med en ny kategori som ska heta planking! Jag tror ni vet vad det är, annars visar jag en bild på det sen ;)
Vet ni vad jag hittade! Satt och kollade lite på youtube och så började jag tänka helt plötsligt på den där serien som hette Angelina Ballerina som jag älskade när jag var liten! Så jag sökte och hittade massa serier med den!
Den är så himmla söt den serien! Jag kommer ihåg att jag ville vara precis som Anglina eftersom jag också gick på balett, fina minnen alltså! ;)
 vi ses ska kolla på småbarns serie nu som är sjukt söööt <3

angelina ballerina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0