Braaa dag!

Heyy! Den har dagen har varit braa! Vi har varit ute pa havet hela dagen!
Forst sa snorklade vi runt vid batarna, sen hade vi instruktion om dykning, och sa delades vi upp i grupper
sa jag och katja fortsatte att bada och snorkla i havet, sen var det vi och en kille som var en grupp och tva med erfarenhet, min moster och en kille;)
Det blev samma upplevelse som forstagangen!
Dessutom kande jag att jag fick lite mer frihet den har gangen, men vi sag en massa intressanta saker!
Jag berattar mer sen nar jag ar hemma! ;)
Men jag ska iaf ta dykarcerfikat! hoppas i ar! Annars nesta ar! :)
Men det kommer massa bilder fran nar vi dyker sen!

Men nu ska vi typ ta det lugnt och chilla sen foljer vi med till baren och gar sen och kollar lite i affarer :D
haha klockan ar 22.00 och om typ en timme ska vi ut och sen kommer vi shoppa mitt i natten xD




Ni vet att jag alskar vatten!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0