Byter stil :)

hejj idag så fick jag något ryck att jag behövde köpa väskor så jag sa de till mamma  men mamma sa att de inte behövdes för att vi hade fult med väskor men jag trodde inte på henne tills vi drog upp alla
så nu har jag :
2 nästan vita väskor
5 svarta väskor
1 rosa väska
och 3 bruna väskor :)
så sammanlagt har jag nu 11 väskor !! men vill fortfarande köpa flera :)
men nu  iallafall så kommer jag börja använda handväskor lite mer :)
och såklart matchande skärp!
nu kommer en liten bild på mig hur jag ska gå på middag KRAM :) <3
aja vi ses senare kram :)

Kommentarer
Postat av: tora

FAN VA TASKIGT! har letat över allt efter en louis vuitton väska!

vart köpte du den!

kan inte du länka en sida där man kan köpa sånna!

2011-08-29 @ 01:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0