Dom har kommit!

Hejj! är skit glad nuuu! Idag var vi och hämtade kaninerna! <3
Så nu är dom hemma! Dom är såååå söta!
OCh så små! Jag vill bara sitta och gosa med dom!! Men man måste vänta och låta dom vara i buren en dag innan man tar upp dom eftersom dom måste hinna vänja sig!
Men dom är hur sociala som helst!
Den vitfläckiga är sprattlig, nyfiken, kaxig och modig  ;)
Den svarta är lite blyg, vänlig, lugn och nyfiken! :P och den svarta är typ skit liten och smal! Den vita ser så modigare ut! haha låter som att jag beskriver människor :P

Vi har försökt komma på namn åt dom!
Jag tror det kommer bli Lavender och Luna <3 Det var jag som kom på dom namnen :)
Eller trassel och trubbel
Lucia och laktrits 
osv!
 
Men det blir nog Lavender och Luna den vitfläckiga blir Luna och den svarta blir Lavender <3




Kommentarer
Postat av: Matilda

Aww älskar bilden på den svarta när den tittar mot kameran ! :D

2011-08-22 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0