Du är en sann överlevare :P

hejj , idag har jag varit på ung 08 med Katja, Aisan,Ronja,Amira,Imen,Fv och Ebba :) vi var inte där så länge :P haha efter vi va på ung gick vi hem till Amira och va där och typ bara chillade :P
De va fett kul vi typ spelade värsta filmen hahahaha jag va häxa! :P XD
Jag va ganska läskig :P
Jag va nog läskigast när jag ramlade på rygg och inte kunde komma upp XD ahahahhahahahaha
efter några timmar å drog alla hem så jag och ebba gick donken :) och sen hem :) De var ganska skönt att bara ta de lungt :P
Men när jag kom hem så la jag mig i badet med mobilen och plupps så åkte mobilen ner i badkaret i minst 3 sekunder ! PANIK !! Jag drog upp den efter min mini shock (stavning) HAHHAHA
Min mobil typ laggade sönder ett tag tills den dog! ....
Men efter jag typ tappade den i golvet några gånger så började den leva !! galet <3
så nu är jag lycklig igen :)  Men den laggar fortfarande ! säg vad ni vill men min mobil kämpar värkligen till de sista XD hahahhaa men de är bara bra för snart får jag min nya mobil !! :) IPhone 4 Vit!! <3 Aja tbx till värkligheten HAHA XD
Imorgon så ska kanske fv sova hos mig så då ska vi kanske till ung imorgon oxå :P Och ty bra luffa runt :P
Men nu sitter jag och skypar med ronja så vi ses kramar!! <3
gillar den här bilden tycker jag har smal näsa på den här bilden  XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0