FdKlassträff??

Heej! Sitter och fixar naglarna! Har gele naglar <3
Jag försöker verkligen vända på dygnet men det går inte! Jag kan verkligen inte hur jag en försöker!
nu är klockan 2.27 och jag kommer antadligen lägga mig 3 som vanligt xD
Imorn tror jag att det är Fdklassträff? är inte helt säker men om det är de så tror jag vi skulle först mötas i sickla strand och bada och käka sen åka till ung08 och kolla på the voice konserten?
Jag vet faktist inte xD Så om någon håller koll på det där så säg gärna till mig vad som händer imorn!
Ush vad det regnar hoppas inte det blir så här imorn! (klart det blir)
Tycker synd om kaninerna när dom sitter ute i det här vädret! Kaninerna kommer ju bo inne hos mig i vinter :D
Det första jag ska göra när jag vaknar imorn är att lyfta upp kaninerna <3

hahaha ska sluta snacka om dom där kaninerna! xD



????????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0