Grattis mamma!

hejj , idag fyller mamma år :) ( om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur gammal hon blir men aja hoppas hon inte blir sur XD HAHAHA ) aja men nu är hon i Egypten och har de bra ,hoppas jag :)
nu är de bara 9 dagar kvar tills jag sitter på planet hem ! TRÅÅK för att de betyder ju att SKOLAN BÖRJAR!!!!!!!! -.- Min favorit sak att slösa tid på! -.-'
Tänk att gå tillbax till dom tråkiga lärarna och den fula hängpattiga rektorn !! JAG KOMMER DÖÖ! de känns som att dom har mig i en bur och så plågar dem mig långsamt så att jag inte ska märka ! t.ex.  med att ska buren så att jag får huvudvärk och slå mig i magen så att jag får magknip! okej de va inte så att jag inte skulle märka de men ändå AHHAHAHA ! för de är precis så jag känner ! jag får huvudvärk av att dom pratar och vill att jag ska förstå och jag får ont i magen av att våran lungch smakar BAJS!!! BOKSTAVLINGEN BAAAAAAAAAJSSSSS!!!
om man har tur så kan man hitta fina kryp och jätte fina råa saker! MYYYSSSIIIIGGGGTTTT!! asså seriöst jag längtar inte tillbax till skolan! alla säger skolan e jätte bra bla bla bla ! VA! de ända skolan är bra för är att plåga barn! man borde lämna jobbiga ungar där så att dom får plågas i 5 min och sen får dom gå hem! :P ingen är värld att vara i skolan i mer en 5 min!
aja ska dra nu och gratta mamma ! SES :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0