Grekland here we come!

Hejj! Idag var jag i sickla med mormor för att köpa lite grejer till Grekland och jag åker imorn! (söndag) Med katti!
Jag "köpte"(mormor köpte till mig med andra ord) en ny bikini, kepsen jag velat ha ett bra tag!(ais,ron ni vet vilken xD) två par ballerina skor!, och typ en mini väska att ha på flygplatsen!
Jag höll på att få en rosa resväska! Men sen så fick jag lite dåligt samvete för mormor är så lätt övertalad, så då sa jag att jag istället kan vänta med resväskan ;)

Hemma fick jag packa! Tråååkigt! Och så gick jag ut med Tilde i parken av nån anleding? xD
Det var lite kul faktist orkar inte förklara vad ungen gjorde för knäppt den här gången ;)
Och så var jag ute i trädgården och övade som vanligt, lite tragiskt att det är så tomt i trädgården utan kainen som äter upp våra blommor
Tilde frågade idag: Vart är Lilly? 

hur som helst! Det blir ganska lite tidsinställda inlägg eftersom jag aldrig orkade fixa dom så typ ett om dagen  bara! :S


 


hittade ingen bra bild så det får bli den här! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0