Grekland wooo!

Hejj! Vi hade turen att kunna blogga har ocksa! Men datorn ar inte svensk som ni kanske marker! Och jag fattar inte hur man gor smilysar xD forutom XD gubben!
Nar vi skulle dit var planet forsenat! Fast bara 45 minuter
Pa planet vantade vi hundra ar pa maten!!! Och vi checkade pa varldens skummaste film om talande hundar xD
det daliga var att jag hade en skit lang person bakom mig sa jag kunde inte dra bak stolen -.-
Iaf vi var framme ungefar klockan halv 3 paa morgonen sen vantade vi hur lange som helst pa att varat bagage skulle komma!

Nasta dag, idag alltsa! Var vi pa stranden och solade och snorklade i havet!
pa onsdag ska vi dyka tub! yeey!!! och aka vatten skidor, jippie!
Imorn blir de 44 grader! OMG sager jag bara!

yeye vi ses vi ska typ snart aka till min moster killes bar och chilla dar eller aa det ar ju typ dunk musik dar men jaja xD


haha tyckte den har var skon! Jag ar den som pratar och matilda ar den som inte fattar xD


Kommentarer
Postat av: Matilda

xD haha min bild!! (föresten skulle det va trevligt om du skriver att bilden är gjord av mig..... :D)

2011-08-09 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0