Hård streching

Hejj!
Som sagt ska jag och Queen försöka uppdatera mer och skriva lite roligare saker och ha intressantare bilder och videos!
Men just nu blir de inte så mycket med det eftersom jag har andra planer än att sitta och förnya bloggen ;)
Sov ju hos Queen igår med Fanny :) vi hade det ruuuligt <3 Fanny vaknar klockan 9 på morgonen! -.-
Jag försöker långsamt dra ner ögonen och då ser fanny att jag vaknat till då svarar hon glatt Godmorgon! :P
Så Queen vakna också för vi pratade så vi gick upp då! och dom kolla film och jag satt och spelade på spela.se xD

Sen på eftermiddagen åkte jag till sickla och mötte mamma jag skulle köpt nya grejer men kom lite sent -.-
yeye köpte i alla fall ett kanin koppel! Så jag tränade dom lite :D Den svarta börjar lära sig hoppa lite enkelt!

naaw mina små elit hoppare! <33

Nu ikväll ska jag nog först nu göra hård stretching, sen duscha och där efter en film ;)
vi ses puss <3


snart lägger vi ut våra planking bilder som vi håller på att fota nu!
Fast vi ska göra lite mer galna planking grejer också så dom som kommer är bara en början ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

när lägger ni ut planking grejerna?

vill se er planka!

2011-08-29 @ 01:19:46
Postat av: Fv

Vi kommer snart att lägga ut dom men vi vill gärna få till med lite fler bilder än vad vi har nu, så att vår planking kategori får en bra start!

Så ha tålamod :)

2011-08-29 @ 21:41:30
URL: http://vaarfoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0