Hek ? eller Hej !

heej idag va vi på ung :) de va skit roligt :) tills jag kände mig trött och sjuk! ( nu är jag sjuk!! -.- ) vi dansade hela kvällen typ roligt och de hände ganska mycket :) vi stod typ i mitten :) och typ dampa hahhahaa och jag såg CRIKA !!!! galet!! ville gå fram men kunde inte han försvann sen :P men aja framför oss stod några fett omogna killar som typ puttades och typ dampa sönder man ba MEN SNÄLLA HUR GAMLA ÄR NI!! VÄX UPP!!!!!! ( dom va typ 17 år )
dom typ tog på en av killens flickvän och ba klämde henne på rumpan och typ gjorde massor av mer saker MYSIGT VA XD HAHHAA
sen brevid dom så stod de typ fett roliga tjejer som typ halft para sig hahahahhaaha jag svär XD cp
aja men nu orkar jag inte blogga ses kramisaaar :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0