Kusinerna!

Hejj! Idag var jag i flaten med Aisan, Ronja och Fanny!(som jag inte träffat på länge <3) och isolde och mini aisan Ava xD
Sen efter det åkte jag till mina kusiner för dom och min moster(deras mamma alltså xD) fyller år nästan samtidigt!
Hela vår släkt är nästan bara juli födda ;P
Och dom ska till Kreta(Grekland) på torsdag och jag åker ju på söndag :)
HAHA jag tror att casper är den skönaste människan någonsin! Går inte att beskriva, han skrattar sånt där skratt som gör att man själv skrattar och han skämtar om allt! han är då 6 år nu och världens blondaste lilla person! Han ser ut som Emil i lönneberga ;)
Och Sebastian som nu är 4! Har dom sötaste bruna ögonen man kan se! Och han är precis som Queen! Han älskar att äta! ;)

haha sitter och beskriver mina kusiner :P Har bara två stycken faktist :( Hade varit roligt med nån i min ålder!
yeye nu ska jag lyssna på spotify!
                                                    förra året                                     casper för två år sen typ
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0