Monster spindel!

Herregud det var världens äckligaste spindel! Jag hör mamma ropa på mig utanför min dörr och då pekar hon på en enorm spindel vid trappen! Den var sjukt stor ooch lite hårig :O Vi tänkte att den kanske kommit med bland frukterna från affären eller så?  Skit läskig och äcklig var den iaf mamma dammsög upp den ;D

sen så kom min moster och morfar och hälsade på :)
jag fick mini ostar av morfar :D haha!
jaja nu ska jag fråga om jag får ta isglass och så ska jag gå och spela playstation i lekrummet xD Hmm tror det blir harry potter lego <3 Vill spela eftersom vi nästan precis fått en stor plattTv vill få lite spel känsla ;)

vi ses kraaamar!

hahaha jag växer aldrig upp <3





Kommentarer
Postat av: Matilda

xD haha tänker på när vi va hemma hos Fanny och du satt och spelade det :D hehe

2011-09-01 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0