När kommer dom!

Hejj! Sitter hemma nu! tråååk!
Igår hade jag och Queen värsta långa Cheerkvällen ska ni veta! Eller vi hade cheerdag idag också ;)
Äntligen någon man kan snacka cheerleading med! Sen igår(onsdag) så var vi i stan och köpte smycken! Queen
är så snäll hon köpter smycken till mig som en efterskotts present från min födelsedag! :D <3<3 och ni vet att jag ÄLSKAR Saker som glittrar och glimmar jag är typ största skatan, mitt ord är ju sparkle sparkle!!!! 

Jag ligger och lyssnar på spotify! <3 Blev lite besviken när jag kom hem ju! Det var meningen att nån från djuraffären ringa och säga att idag kan vi hämta våra kaninungar!  Men nähe det gjorde det inte -.-
Vill åka till tyresö imorn och bara hämta hem dom!!! <3
Gissar på att vi kommer få ta hem kaninerna om ett år eller två!
Jag har typ inge tålamod! Brukar ha det men kom igen vem vill inte gosa med två små bebis kaniner! ;) 
  


hahah ni kanske inte fattade skämten xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0