Nattklubben vi ar sa coola!

Hejj!
Idag har vi varit och shoppat med min moster! Jag kopte en planbok och varldens snyggaste handvaska!
alskar den ;)
Katja kopte en planbok
Och vi at pa en resturang, sen gick vi runt lite mer och kollade....sen nar jag skulla kopa vaskan sa ser jag bakom kassan en tv med massa sma bilder fran overvakningskameror, och sa ser jag att det sitter en person pa toan (uppifran var kameran) med sin mobil i handen!
Fattar ni dom har lagt in en overvakningskamera pa toaletterna! :O

Igar sa var vi ute och kollade i affarerna typ mitt i natten xD (Det var oppet overallt)
Sen sa gick vi till min moster killes bar och satt dar vid VIP stallet xD Och dracka massa gratis drinkar(alkohol fria xD) Och vi typ flumma ihjal for vissa var fulla och dom lat sa sjukt roliga xD
Det kom varldens ackligaste snubbe som typ stirrade i hjal sig pa mig! Och han kysste mina hander!!!
orkar inte beratta allt men det var liiite kul for han sag sa desperat ut!
Sen akte vi fran nattklubben(fett coola vi e xD) vid typ 3 pa morgonen ;)

haha jaja ska ge katja datorn nu! Jag ska ta det lugnt i soffan och kolla Tv xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0