NU BÖRJAR DE IGEN!!! -.-

hej , sitter i de mörka vardagsrummet och ska faktiskt snart sova ska bara läsa lite bloggar typ :P
idag har jag amira,ronja och katja grillat eller ''grillat'' hahahaha misslyckat XD
detta hände:
vi hadde inge tändvätska
vi sprang runt som idioter och letade
fiskmåsarna tog våra korvar
vi tappade hela grillen
ronja tog på en varm kolbit med handen på hon brände sig hahhahaa
aa  de va typ de hahahaha
sen efter de så drog vi bara hem :) imorgon så börjar skolan -.- trååååååååk tråååååååååååk TRÅÅÅÅÅÅÅÅK
önska jag kunde spola tbx tiden nu!! fatta att inte kunna sova till kl.15.00 längre
FAN VA JAG INTE VILL TBX!!!!!!!
-.-
aja ska sova nu ses imorgon
ps.jag e fortfarande sjuk!! ska smitta hela skolan imorgon i kyrkan MOHAHHAHAHAHAH akta er för här kommer jag XD
I hate school för dom sega menniskorna så står mitt finger för ett I hahaha :)
ses imorgon kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0