nu va man väll hemma :P

hejj, nu sitter jag i sverige och länktar tillax till turkiet och de kalla rummet :P hahaha  men idag har vi bara ''chillat'' fast mer på ett amira, queen och imen sätt :P vi va och bowla och sen efter de så gick vi hem till mig och åt :)
efter ett tag så gick amira & imen hem och då så gick jag mormor & bella och hyrde filmer :)
  • Let me in
  • just go whit it
  • och någon skum kinesisk film :P
hahaha
men imorgon så ska jag gå och kolla på tapeter med mamma och aisan :) för att vi håller på att ränsa hela vårat hem :) vi ska göra om typ allt :) så då måste jag välja alla saker jag vill ha i mitt rum :) roligt men jobbigt :P hhahaha
aja hoppas vi hörs imorgon!
Sverige är Tråk , vill bo i en tyxkåk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0