Orkaaa!

Hejj! Ush jag orkar inte byta om och fixa mig för att åka på nån klassträff som alla hela tiden ändrar vad vi ska göra -.-
Då kan man lika gärna stanna hemma?
Jag fattar inte ens vart vi ska vara vad vi ska göra eller om det ens blir av!!!?

Hade en skön morgon hur som helst! Jag fick lyfta upp kaninerna idag <3 Alltså guuud vad dom är sööta jag dör!
Jag surfa lite på google igår och såg att kaniner kan tävla i elithopp och sånt gullig ju! 
Haha så jag bestämde mig att Lavender och Luna ska bli hoppare ;) Försökte träna min första kanin till det men hon lärde sig aldrig helt för jag insåg nu att jag gjorde massa fel, men jag var ju bara 9 år sååå :P

Längtar iaf tills dom blir runt 3 månader för då är dom redo att öva att hoppa, dom är för små nu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0