Queen och Fanny :)

Hejj! Idag i skolan var väll inget spcielt vi hade mest lugnt och så där ni vet, vi skulle alla göra en dans, orkade inte öva in en dans så jag och angleica bara hjulade förbi och gick typ sen ner i spagat xD
Sen flummade mitt bord skit mycket över massa grejer xD
Efter skolan drog jag,Fanny,Queen och Matilda till forum :) Vi kollade runt lite jag köpte nytt puder och så där, sen åkte jag och fanny hem till Queen med queen såklart;)
Hahahaha gjorde världens roligaste facerape!!
Fanny glömde logga ur sin facebook så då skrev jag till ronja som fanny: Jag har fått en minigris :D <3
och ronja gick på det!! xD sen skrev jag det som status och fannys killkompis trodde det! och han bor nära henne så han gick till hennes hus för han ville se "minigrisen" fanny var ju inte hemma och hon hade ju inte alls nån minigris så han ringde fanny och var skit sur! Vi garva ihjäl oss! xD

aja så gjorde vi lite annat vi ses! ska duscha om jag orkar!

vi sa också att grisen hette snape! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0