R.I.P <3

Heyy! Fy fan asså!
Jag vet att jag skrivit att min kanin varit jobbig och så men den här sommarn kom jag ganska bra överens med henne jag liksom satt på gräsmattan och hon kom fram till mig så jag kunde klappa henne och så!
Men nu idag rörde hon sig inte hon bara låg helt stilla och vår granne som kan ganska bra om kaniner kom över och kollade sen tillslut åkte mamma, isolde och vår granne till Vetrinären och så går Daniel förbi mig och säger att Lilly har dött!
Kommer inte ihåg vad det var hon hade men det var vanligt bland kaniner,
Jag vet inte hur jag känner just nu om jag ska gråta, vara arg eller inget?
Jag grät när Lollo dog eftersom hon var mitt första djur! Jag känner lite sorg över att Lilly gick bort så snabbt! Hon blev bara 3 år och kaniner ska bli runt 8 år!
Ser buren utanför trädgården och måste liksom tänka.....att nu kommer den förbli tom! Ingen kanin att släppa ut på morgonen, ingen kanin att mata, ingen kanin som skuttar runt i trädgården!

R.I.P Lilly 2011 du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3



Kommentarer
Postat av: Ron

DU SKÄMTAR?! Fett chockad jag är :O!! Oftaaa :'( neeeeeej!! det får inte va sant! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. men jag beklagar verkligen sorgen <3 Hon va ju min bff! <3<3<3

All my love to you Felicia!! <3



R.I.P Lilly <3<3<3<3<3<3

2011-08-05 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0