Rubrik?

Okej kommer liksom skriva världens tråkigaste inlägg nu! För jag har inget kul att berätta
Jag ska uppdatera bättre från och med imorgon! ;)
Jag har tränat mina små elit hoppare idag hahaha
Tycker dom är duktiga och snabblärda!
Bara att dom är så himmla envisa! Båda två ska hela tiden springa ut till gräsmattan och äta gräs och dom får inte äta gräs än eftersom dom är ganska små fortfarande!
Men det går ganska bra! Ska öva lite imorgon också med dom!
Man får inte öva för mycket typ minst 15 minuter annars tröttnar dom ! :(

Aja nu ska jag svara på ett mail(onödigt skrivet) och sen sova! <3 För imorgon är det skiiit skola :( Bläää för det, och vi följer schema nu!! Vi kommer få läxor tråkigt!
Dansen ska bara bli kul att komma tillbaka till!
Resten är bara shit!

vi ses <3


kom på att jag inte visat dom nya dykar bilderna ;) visar fler sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0