rubrik?

Haha gör ännu ett inlägg!
Inte för att jag vet varför har ändå inget kul att komma med? xD
Jag sitter iaf och försöker bli trött(går inte så bra) nä men jag får bli trött imorn det är bara att bita ihop och gå igenom hela dagen!
Jag lyssnar på min underbara spotify <3
Guuud vad hemskt jag sitter och kollar på höst/vinter grejer inför året :( taha men jag har typ bestämt vad jag vill ha för skor i år tror det blir uggs vill ha äkta för då kan jag ha dom hela vintern! Så vi får se :)
Och sen vet jag en skit söt mössa som jag sett överallt men vet inte vad den heter!

hahaha aa men det var typ allt jag hade att säga...

lite bilder från när vi satt på donken innan vi drog till The voice  
                                                                                                         haha vi var lite uttråkade ;) 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0