Sickla!

Hejj! Har varit i sickla idag med Aisan och Ronja! Hahaha guuuud vad dom flummade xD Jag var totalt upptagen med att hitta ett par tränings shorts till cheerleadingen och utanför träningarna också såklart!
Dom gick typ runt och skrek av garv i alla affärer xD Höll på att ge upp tills Jonna dök upp! :D
Hon räddade min dag faktist! För det fanns inga mjukis shorts i min storlek i andra affärer, sen precis när vi skulle gå ropade jonna efter mig hon hittade ett par ljusgröna shorts! Och dom passade :P Sen köpte jag också ett par vita tajta shorts som jag ska ha under dom andra för att annars kan man se mina trosor när jag sitter i spagat och så :P
Är iaf nöjd ska ha dom idag på träningen så får vi se hur det funkar!

Ska duscha nu och göra mig färdig


hittade ingen passande bild för inlägget
får bli den här från aisans fest förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0