Ska jag skaffa en egen blogg??

haloppsan , idag va jag ute och åt med Amira hennes mamma och min mamma :)
vi va på J som ligger i Nacka strand :) de va ganska mysigt men de bajs mat hahaha
jag och Amira gick typ runt och pratade om lite saker eftersom vi inte hade träffats på typ 3 dagar :) ( mycket )
och våra mammor satt och drack vin och asgarvade :P
hahahahhaha man hörde dom garva fett långt ifrån XD ahahhahaa
aja men nu sitter jag i mitt rum och bloggar innan jag ska sova :)
men jag funderar faktisgt på att skaffa min egna blogg :S
vet inte varför tycker de är kula att blogga SKUM SOM JAG ÄR HAHAHHAA
men isånnafall vad tycker ni att den ska heta och vad tycker ni ska jag skaffa en blogg ?? och vad ska jag skriva där ?!
aja vi ses imorgon
Kram & Puss
gillar bilden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,den borde heta DoitlikeaQueen.blogg.se

och så tycker jag att den borde handla om mode för jag gillar dina kläder!

2011-08-29 @ 01:00:29
Postat av: Tora

Hej

tycker att din blogg borde heta vaarscotti.blogg.se

för då vet man att det är du som har en blogg!

jag tycker även att den borde handla om ditt liv och att du borde skriva dikter.

Förut läste jag din hemsida förut, jag tycker att du är skit bra på att skriva dikter dessutom tycker jag att dina dikter borde hjälpa folk i de svåra livet t.ex. den dikten du skrev om livet den hjälpte mig att växa till.

Tack scotti du är en grym bloggare!

2011-08-29 @ 01:08:33
Postat av: super cool

hej tycker inte du borde skaffa en blogg de räcker med vaarfoor

eftersom du ändå aldrig har tid!

tycker att fv borde blogga mer ...

2011-08-29 @ 01:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0