Skola!!! bläää

Ushh! Kan ni fatta det är skola imorgon!
Inte inte inte inte glad för det!!!
Jag vill ha sommarlov en månad till! Jag har inte sovit färdigt ju xD Nu kommer alla dom är skit betygen, läxor, prov och annat tråkigt skit! Förra året tyckte jag det skulle bli liiite små kul att komma tillbaka(inte för läxorna)
Men nu känner jag mig inte ett dugg taggad! Jag har vänt på hela tiden! Jag lägger mig vid typ halv 4! och vaknar halv 12! Hur ska man lyckas vrida tillbaka tiden! Jag kommer lägga mig as sent ikväll och vakna dööö tidigt sen imorn på kvällen tror jag att jag kommer ha träning! Hur orkar man?! Allt är skolans fel -.-
Kommer ärligt inte orka med två år till!  det ända bra är stt träffa klassen <33
aja idag var jag hemma för att fixa lite inför (skit) veckan, och jag var ute och gosa med kaninerna ofc! <3
Den svarta är helt spedad! Det är tvärt om faktist den ljusbrunvita är lugn och den svarta är helt vild xD
Ni ska veta att Lavender(svarta kaninen) idag kom igenom världens minsta galler!
Ni skulle bli chockade om ni såg hur litet hålet var! Dom var ute i en inhängnad hage på varandan sen ser jag att den svarta är ute med halva kroppen i gallret sen ser jag hur den tränger sig igenom!?

nu ska jag duscha och sen försöka få mig bli trött tidigt = omöjligt! xD




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du missar inte min dagens blogg tävling va? med 100tals läsare.

Anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-dagens-vinnare-4.html#

Hoppas du är med !! :) Puss

2011-08-22 @ 20:15:15
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0