Sleep! time

Hejj! Ligger hemma hos Queen mitt i natten och gör inget specielt! Fanny har somnat såklart!
och Jag bloggar och queen snackar i sömnen eller nått? xD
Vi har gjort lite allt möjligt idag!
Vi var på hellasgården idag med högstadiet! Inte direkt KUL! Men helt okej!
Jag och queen hamna i samma lag ;)
Igår ska ni veta att jag åt en larv! xD Vår nya lärare för varit i Korea i sommar hade tagit med sig en matburk med en massa dödalarver i
som människorna där äter? :S
ush
jaja ska typ sova nu är skit trött!
Eftersom Queen typ snackar i sömnen och ger mig instruktioner hur man fixar bilder på hennes mac till bloggen,blir det inga bilder tyvär så vi ses! <3 vi ska lägga ut en parodi också sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0