Snart är mina älsklingar här!

Heyy! Jag behöver inte direkt berätta vad vi gjort idag! Det berättade queen ;)
Jag är skit glad för på kanske torsdag eller fredag så får vi ta hem våra två kainer som vi köpt! :D
låter kanske lite elakt att vi köper två nya när Lilly sen dör men vi stod inte ut med att se en tom bur och att inte ha en kanin att ta hand om! Eftersom vi har haft kanin sen jag fyllde 8 år!

Kaninerna är iaf bara några veckor gammla och hur söta som helst! (såg dom på bild)
Den ena ser ut som Lilly fast i en mindre kopia alltså mörkbrunsvart och ruffsig på huvudet! <3 
den andra har ett öra som står upp och det andra ner <3 Den är vit och ljusbrun fläckig!
 tahah fast jag vill fortfarande ha en vit kanin med blåa ögon ;) 
                   Men jaja dom är också söta <3 :) 
                                 Dom är systrar gulligt va! <3
sen i vinter kanske dom ska bo inne i mitt rum! :D  eftersom dom är så små och kanske inte klarar vintern ute!  

          Men snart är sötisarna här! Dom är så små att man kan ha dom i sin handflata typ!!!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0