sovit!

Hejj! Idag var det ju första skoldagen, kom knappt upp på morgonen, sen mötes vi i kyrkan då var alla pratiga och ville typ bara snacka!
Sen träffade vi vår nya mentor som verkade ganska bra! Men han var till min besvikelse koreansk och kunde inte koreanska, trodde han var kinesisk och kunde kinesiska jag är så farschinerad av språket, kulturen osv! 
Men vi hade som tur kvar våra gammla platser i klassrummet fast några ändrade lite
Är skit sur 7.orna har flyttats upp till oss! och då tog en av dom mitt skåp jag haft i två år!! -.- 
tror jag kommer få ha underskåp :( Nu delar jag med queens överskåp :) 
Sen på rasterna var det ganska bra, och mot slutet hade vi värsta dans partyt ;) 

Sen när jag kom hem så åt jag typ mini mat ;) eftersom vi får skräp i skolan...
Och var typ lite med kaninerna, och så gick jag ner och la mig i sängen och satt lite med facebook och då blundade jag till och somnade!! och sov i typ 1 timme! xD Den här dagen var för lång för mig :P 
Men ganska bra att träningen var inställd idag för jag är hur trött som helst och är förkyld såå lika bra!

ska nu sätta på mjukiskläder, en ansiktsmask och checka film vi ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0