Suck* byter förening!

Nu kommer jag byta cheerförening :( Eftersom det tar sjukt lång tid till haninge där jag tränar, jag kommer aldrig orka med det sen på vintern när det är mörkt och kallt och bussarna kanske är försenade!
Så tänk om jag då känner att jag inte orkar gå kvar på cheerleading då kommer jag ju bara sluta för att det var för jobbigt att åka dit!
Så jaa det blir ändå Twisters i nacka! Lika bra liksom, Vi kommer i alla fall träna i sickla gymnastikhall! och den är helt nybyggd det tycker Fv om <3
Jag har helt glömt bort varför jag vill gå på cheerleading! Jag ska ju gå på det för att jag älskar gymnastik, dansa, bygga, träffa nya personer och så!
Har varit så inne med att komma till ett tävlings lag att jag glömt det! Alltså jag kommer ju få tävla förr eller senare så man måsta ha tålamod ;) 
Nu längtar jag iaf! Jag har en plats i laget nu och första träningen är den 18 september! buhu långt kvar -.-

Jag vill såklart gå i HCE men nu är det som det är och nu blir det så här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0