Vad händer med den ?!

heyy , sitter hos mormor och tänker på alla goda tider med ofelia XD hahaha
nu sitter jag och skypar med ronja & aisan :) pratar inte så myckrt men sitter och flmmar bara :)
i skolan så va de inte så roligt eller jag vet inte kommer inte ihåg :P
men jag har för mig att inget spicellt hände :P
hahaha men nyss bloggade jag på den nya bloggen :) www.doitlikethequeen.blogg.se
är ganska nöjd med den :P
den handlar bara om smink, kläder ,hår och färger :)
som sagt så kommer jag slå ihop den bloggen med vaarfoor :)
aa idag efter skolan gick vi hem till fanny :) vi va där ett tag och senare gick vi hem .. eller kanske inte gick vi åkte hahahaha
men aa när jag kom hem till mormor så kolade jag först efter kläder sen så åt jag.. efter ett tag så kollade jag på gamla bilder när jag va i egypten hahaha måste visa en fett liten asså!!
sen hittade jag fett rolig bild på mitt hår XD hahhaa ( jag morfar och tayzon :P )
hahhahaa gammal bid kuligt att kolla på XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0