Varför jag!!!

Daniel är så jävla lat! Mamma ringer och säger att jag får hämta Tilde för hon kan inte idag och då frågar jag varför Daniel inte kan eftersom han är hemma, då säger mamma att daniel sa att han hade för mycket att jobba vid datorn eftersom han varit hemma???! Bullshit! Ärligt trot inte att ett par minuter skadar!
Det är din unge inte min!!! -.-
Är skit sur på honom han sitter med musik och snackar med isolde, aaa vad bra du arbetar!
Jag har satt på mig mjukisar och tofflor! Ändå måste jag hämta ungen! Ingen idé att prata med honom han kommer bara bli värsta dramatönten och säga aah men jag hämtar henne då!!! och så är han sur i typ hundra år

aa vilken härlig eftermiddag! -.-
lata människa är det jobbigt att röra på dig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0