Home!!!

Är äntligen hemma nu! Har varit lite här och där idag! Första luciakonsert och hahah jag kom en halvtimme sent det var faktist bussskiten men jag missa inget av konserten, och sen efter konserten åkte jag mamma och mormor till sickla och åt på resturang eftersom det var kanske en timme kvar till min träning så aa då passade vi på att äta där =)  
Sen gick jag på träning den var skiiit kulig ;)  Vi byggde massa och så!
Imorn har jag en till cheer träning och super taggad! :D Fast vi ska vara i nacka hall istället för sickla har inte världens aning vart det ligger så ska iaf träffa några från laget imorn så kan vi gå vilse tillsammans xD
Men vi ses bloggar kanske imorn kväll om jag hinner träningen slutar 20.00 och det tar ett tag att åka buss hem



alltså jag älskar den här bilden, skit cool! och det är faktist BARA tjejer sååå sluta kalla tjejer svaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0