Humör: förvirrad, Sårad :S

heej, är helt förvirrad idag de började med att vi hade pyssel dag och jag hatar att pyssla så aa , sen så blev jag helt förvirrad för att jag fick betyg D på hela terminen i matte! galet för mig efter förra terminerna så fick jag underkänt i omdömmen! så fatta hur glad jag blev ! jag började gråta ! (för att jag blev glad) sen så efter det så är det några som snackar shit om mig på skype när jag inte är med ? de känns lite skumt och jag är fett förvirrad eftersom jag inte kan läsa vad dom skrev! + att jag tycker att det var ganska taskigt så nu känner jag mig lite sårad... men aja life is a bitch! orka bry sig.. men aja vi ses senare kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0