KUL..

heej, va och simmade med klassen idag.. vi liv räddade,simmade 8 längder, skulle rädda en docka men den ville inte dränkas så de blev inget av och sen så boxserade vi varandra eller vad de jätte :P efter vi hade simmat så märkte jag att mitt hår hade krullat ihop sig så jag kände på de och då var de världens största tova! jag försökte få upp den men de är omöjligt! så nu är hela mitt hår förstört! så nu måste jag köpa nytt hår! -.- så då startar vi i ruta 1 igen.. :P aja men nu är jag hemma fick gå hem av mamma istället för att gå runt med en stor tjock tova i skolan och +att jag har assssssss oonnnnnnttt i mitt mellangärde :P men aja tänkte sova nu har ont i huvudet... så vi ses kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0