Tomas sabo armband av Amira!♥

heej, idag har jag varit med katja och Amira i forum :) från första början så var jag och Katja i forum och sen så mötte vi på Amira :) jag köpte julklappar till typ alla :) jag kan inte säga vad jag köpte för att min brors tjej och min mamma brukar läsa min blogg :P men till Amira så köpte jag ett iphone skal och ett present kort på JC.. och av henne fick jag ett Tomas sabo armband! Fett glad jag ärrr ! ♥  men nu sitter amira och katja och spelar något Dj spel på deras mobiler. (och katja gjorde bort sig nyss) men aja här kommer en video på amira när hon sjunger fint till sitt spel :D filmade i smyg hahahahaha...
hhahahaha jag dööör!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0