-.-

hej, jag e fett trött har typ stressat hela veckan! nu ska jag iaf sova länge :D idag var det matte prov, jag var så trött att det inte blev ordentligt pluggande igår, men jag satsade på Adelen så den går nog bra sen försökte jag göra Bdelen så bra som möjligt, aja vi var på nån teater idag det var fett tråkigt! jag satt och flumma med ronja, det var en tjej som skulle krama sin björn men hon höll den fel så björnens rumpa var i hennes ansikte XD vi typ dog av garv XD

btw nu har ronja äntligen skaffat facebook efter hur lång tid som helst då hon varit emot facebook men nu har hon skaffat :P haha hon var den enda i klassen som inte hade fb förut :P

aja jag hålle på att dö av trötthet ska bara kolla färdigt toddlers and tiaras, sen se färdigt filmen jag såg igår det tar väll en timme kanske?? -.-

plus att jag måste tvätta ansiktet nu! och jag som har det så bekvämt i sängen! måste använda min a ben och gå två meter till badrummet XD

aja jag orkar inte lägga ut massa bilder! godnatt, imorn ska jag typ kolla bio och på måndag ska jag till romme med skolan :D
(ursäkta min dåliga uppdatering men det är internet vi har en ny internet box/dosa och den är cp enligt mig för den funkar inte för mig!! -.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0