fett jobbigt -.-

Hej! just nu sitter jag och "kollar" melodifestivalen med tilde :P efter det ska jag kolla förortsungar :P min och aisans favorit film när vi var små xD  fick bara lust att kolla den eftersom jag sökte på spotify efter musiken och då började jag tänka på när jag och aisan "rappade" som små haha xD
och så började jag tänka på den för när vi var i fittja så sa nån i klassen att det var där dom hade spelat in den :)

haha det är så bra med små syskon jag ba tilde kan du gå till mamma och fråga om vi kan få chips och popcorn, 2 min senare kommer tilde ner med chips och popcorn :D 2 åringen är kanske inte så dum xD

men fett jobbigt jag tappade bort min mobil idag! -.- sen visade det sig att den var i ett skåp uppe i köket -.-

hahah nu matar tilde mig med chips xD this is the life!
'

bästa svenska barnfilmen typ :P


Kommentarer
Postat av: Aisan

Haha vart fick du tag på den? xD

2011-03-04 @ 17:27:30
URL: http://klisterpavaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0