Bara 12 dagar kvar -.- !!!!!!!!!

heej , nu börjar de närma sig hem gång .... jag länktar värkligen inte hem ! jag länktar bara hem till min familj och mina vänner men annars inte de första jag ska göra är att träffa kompisar !! men de lär ju inte vara Fv eller katja de blir nog aisan, ronja ,fanny eller imen :) hahaha !!!

hahaha men aa nu ska jag berätta om gårdagen! :) Igår så va vi på resturaung och sen efter de så gick vi till ett kafeé om ligger precise vid havet :) de va jätte fint :) vi satt när och garvade och rökte vatten pipa ! XD de va skit kul! Amiras mamma va super flumm och sa att vi rökte hachpipa hahahhahahahaha helt flummig asså haha! dog av garv !

efter de så satt alla och kollade på n turkisk film som vi inte fattade ett skit av vad dom sa !! men de va ändå bara kul och sitta och kolla :)

nästa dag ( altså idag ) så va jag och amira bara hemma på dagen och kollade på film :) ( the ring XD ) sen senare när solen började gå ner så gick vi och bada :)  när vi kom upp så duschade vi och sen kollade vi på solsidan :) och snart så ska vi kolla  på en film som heter little man :) mycket film idag :P hahaha

aja sk dra här kommer bilder från igår










aja vi ses :)

FAMILJ & SLÄKT , MINA VÄNNER DIRÄKT! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0