Cheer!

Hajj! Idag var jag i sickla och dööö letade efter cheerskor! Men grejen var den att jag frågade: ursäkta har ni cheerleadingskor här? xD Och jag hade missuppfattat det helt alltså de flesta i det lag jag kommer gå i har vita gympaskor som funkar för cheerleading, annars måste man köpa riktiga som man måste beställa från Usa och det tar hundra år och blir massa frakt och skit! Och jag måste ha skor till på måndag, Så jag gör som dom andra köper ett par vitagympa wannabe cheerskor! ;D funkar lika bra!
Sen kanske senar köper jag ett par riktiga när jag har tid och måste! Fick höra att man kan köpa på plats vid tävlingar så det låter ju great! <3 
Såå imorn kanske jag tar en ny sväng och köper det! Sen imorn kanske jag ska checka Harry potter med några(VI MÅSTE GÅ!!!!OKEJ?!!)
yeye nu ska jag typ göra mig i ordning och kolla en TJEJfilm! xD <3

Vill ha kaepa cheer skor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0