Vatten!

Jag har börjat drömma om vatten VARJE natt! Har gjort det i nu en vecka! :S
Vissa är bra andra är bara obehaliga!
1En var att jag kunde andas under vattnet och simmade med delfiner!(bra)

2
En var när jag var på någon strand med Isolde och Tilde och så tittade jag bort och sedan springer tilde ut bland dom höga vågorna och försvinner under vattnet och vi hittar inte henne(obehaglig)

3
En när jag simmar i tub och simmar längre och längre ner sen ser jag massa hajar och får panik och då tar luften slut(obehaglig)

4 Jag simmar ute vid stilla vatten helt själv sen så känner jag att någon tar tag i min fot under vattnet(ni vet det där obehagliga man tänker när man simmar vid djupt vatten) och drar ner mig! (obehaglig)

5 Den här drömmde jag idag:Jag är på en brygga med Aisan och Ronja vi fiskar sen kommer jesper i våran förra klass och tar upp massa fiskar ur vattnet år oss, sen rammlar jag i vattnet och simmar runt i colafärgat vatten(weird)

Det här var några av dom jag drömmt den senaste veckan kommer inte på dom andra just nu, men visst är det lite sjukt det här! Jag drömmer sånt här varje natt! Dock älskar jag ju vatten min dröm är att kunna andas under vattnet, men ändå drömmer jag mest obehagliga drömmar om vatten!  
Kan berätta imorn om jag drömmt om vatten igen den här natten!


undrar om jag kommer börja drömma fler vatten drömmer i Grekland efter vi har dykt?
 inga obehaliga hoppas jag på isf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0