Jag vill ha den!!!

Hejj! Idag har jag varit och kollat lite i affärer och sånt(det finns ett köpcenter om man tar bilen en bit)
Sen när vi skulle hem så skulle vi också köpa kanin mat till big Lilly(hon är med ute på landet) Och då gick jag och kollade på kaniner som man kan köpa och det var skit många kanin ungar där! Dom var sååå söta!!! Jag har länge sagt att efter att min kanin Lollo dog så tänker jag inte ta hand om fler kaniner! Men jag fick syn på världens sötaste kanin! Den var helt kritvit med blåa ögon! Jag blev som ett småbarn och typ tjatade hjäl mig med att få den!!! Men vi har ju Lilly! -.- Det var inte mitt val att ha henne! Mamma ville inte att farmor skulle släppa ut henne så då erbjöd mamma att vi hade henne ist!
Jag försökte säga att dom kan komma bra överens eftersom Lilly och Lollo gjorde det
Men nänä dom sa att jag får vänta!!! :(
Måste ha den kaninen! Den var liten som jag vet inte vad och läskigt söt!
(egentligen vill jag ha en hund eller katt typ men mamma tål inte pälsdjur inomhus -.-)
Jag ska se till att jag får den!!!



ungefär så här såg den ut! Fast ännu mindre <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0