Suck*

Här sitter jag och försöker få ner Harry potter 7 del 1! Men så är sidan där jag alltid laddar ner konstig!
Så fort man klickar på ladda ner torrent så kommer det en lite gul grej som säger klick*?!!
jaja jag vet att jag är lite olaglig! Naha xD men vem laddar inte ner grejer från internet nu för tiden liksom?? 
Antar att hela min kväll blev förstörd nu! Hade tänkt ta en dusch och dra täcket över mig och sitta och kolla på den 2 och en halv långa timmes filmen! :( Och kan inte ladda ner nån annan film samma sak händer då också! -.-
Säkert nån uppdatering!! Varför just idag och inte imorn eller om en vecka!? 

Haha yeye skiiiit tråkigt inlägg jag gjorde! Men har blivit så att jag nu för det mesta berättar nästan allt ointressant? xD 
HAHA från ingenstans visar jag denna bild?! Älskade/älskar den här serie figuren när jag var liten <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0