Andra dagen på lägerskolan!

onsdag, Andra dagen: Det är morgon och allt är lugnt och skönt i mitt Olivias,Ronjas och Katjas rum....men utanför hör man massa spring och prat och det visar sig när det börjar bli tyst igen att alla har gått till frukosten! vi kom sist dit såklart! Efter frukosten gör vi oss klara för då ska vi ut och cyckla! :D Vi cycklar runt ön och sen åker vi tillbaka till huset för att äta lunch och chilla ett tag...sedan efter det så sätter vi oss på cycklarna igen för då ska vi någonstans och bada!! vattnet är iskallt!Men katja badar på? xD jag var kanske i vattnet några sekunder, men kroppen får som en chock av det kalla vattnet att man måste upp direkt....
Men där planerade vi en överasknings fest för vår lärare petra som fyller år snart

Sedan när vi var tillbaka vid huset så gjorde vi i ording allt till festen(petra var uppehållen), alla hade olika uppgifter att fixa...Sen när det var färdigt gick vi ut och åt middag vid brasan, Sen så blev petra uppehållen igen och vi tog fram allt vi fixat! med ballonger runt hela brasan och sånt...sen när vår lärare kom hoppade vi fram och skrek SUPRISE :P

HAHA ni ska bara veta vad jag och några flippade ur! vi sitter och äter våffeltårta som några fixat för festen, sen kommer Aisan till mig och säger my dirt och sätter lite grädde i ansiktet på mig, men då fick jag värsta rycket så jag springer och tar blåbär och grädde och försöker sätta det i någons ansikte! xD Så det blir rent sagt helt GALET jag och några springer runt och kastar våfflor,grädde och blådär i varandras ansikten och några andra i klassen, våra två lärare och olivias föräldrar sitter bara och stirrar xD HAHAHA men det var sjukt kul! jag hade fått massa grädde i örat också? XD
Men sen när det börjar bli sent mot kvällen så springer alla i klassen ner till hamnen och går runt och skriker BIRA BIRA BIRA, BASH BASH BASH! (stavnig??) Hahaha vi skrek ihjäl våra röster tänk er 17 stycken skrika det på en liten ö asså! xD Sen gick vi upp mot en liten mini park med gungor och sånt, då börjar vi köra kott krig!!! HAHA och vi har såklart sjukt kul och det blir självklart ett galet krig :P



Vi är ute och cycklar ;P

hit cycklade vi och badade

hahah Alona har panik!

katja är sjuk i huvudet! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0